Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Ο Σταύρος Μαυρίδης ξεσπά: Ποια αυτοκτονία, μεθυσμένος ήμουν!


“Ήμουν σε κατάσταση μέθης, όταν είπα όσα είπα. Δεν θα έφτανα ποτέ στην πράξη
αυτοκτονίας, γιατί είναι πράξη δειλίας. Ήθελα να απομονωθώ και για αυτό με θεώρησαν εξαφανισμένο. Είμαι πολύ καλά και ετοιμάζομαι να επιστρέψω δυναμικά”, είπε ο Σταύρος Μαυρίδης στην εφημερίδα Freddo, ανατρέποντας τα μέχρι τώρα δεδομένα.
Ο ηθοποιός είχε δηλώσει πριν μερικές εβδομάδες στην κάμερα της εκπομπής Αποκαλυπτικά ότι νιώθει μόνος και δεν έχει βοήθεια από κανέναν. Μάλιστα ανάφερε πως δεν θέλει να ζει και πως σύντομα θα ανακοινώσει την ημερομηνία της αυτοκτονίας του. Μετά από ένα δραματικό Σαββατοκύριακο όπου φίλοι αναζητούσαν τον Σταύρο Μαυρίδη μετά την εξαφάνισή του και τον εντοπισμό του σε άθλια ψυχολογική κατάσταση, ο ηθοποιός μεταφέρθηκε σε νοσηλευτικό ίδρυμα. Ο ηθοποιός μεταφέρθηκε στο Αιγινήτειο με συνοδεία αστυνομικών αλλά και νοσοκόμων.

Ο γνωστός ηθοποιός  μέσα από τη ψυχιατρική κλινική του Θριάσιο αποκαλύπτει: “Ήταν μια λανθασμένη δήλωση που ποτέ δεν θα έκανα, γιατί απλά δεν πιστεύω πως ο άνθρωπος πρέπει να αυτοκτονεί. Η πράξη αυτή είναι πράξη δειλίας και τίποτα άλλο. Δεν θα έφτανα ποτέ σε αυτήν την πράξη, γιατί ξέρω να πολεμάω και να αγωνίζομαι”, σημείωσε και συμπλήρωσε: “Την ημέρα της σύλληψής μου ήταν απλά μια κακιά στιγμή και τίποτα άλλο. Είχα καταναλώσει λίγο αλκοόλ και όλο αυτό μου δημιούργησε το πρόβλημα”, είπε χαρακτηριστικά. Ενώ, για το πότε θα βγει από την ψυχιατρική κλινική, ανέφερε: “Θα μου επιτρέψετε να μην το απαντήσω γιατί είναι ιατρικό απόρρητο. Ωστόσο θα δώσω μια και μόνο τηλεοπτική συνέντευξη εκεί που θα επιλέξω εγώ και θα μιλήσω για όλα”.


news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου