Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Γιώργος Σαββίδης: Ως εδώ, βάλτε το εκεί που ξέρετε τέτοιο τρόπαιο


Ο γιος του Ιβάν Σαββίδη υποστήριξε ότι για πρώτη φορά φοβήθηκε για την υγεία του πατέρα του
που μπήκε με το όπλο στην Τούμπα Καμία διάθεση απολογίας δεν έδειξε ο γιος του Ιβάν Σαββίδη, Γιώργος, για όσα συνέβησαν το βράδυ της Κυριακής στην Τούμπα και την εισβολή του πατέρα του στο γήπεδο έχοντας ένα όπλο περασμένο στη μέση. Αντίθετα στο μήνυμα του στα Instagram stories έγραψε «Για πρώτη φορά στη ζωή μου φοβήθηκα για την υγεία του πατέρα μου. Φτάνει, ως εδώ βάλτε το εκεί που ξέρετε τέτοιο τρόπαιο...». Σύμφωνα με τον ίδιο παρά τα όσα απίστευτα έγιναν στο γήπεδο «στις συνειδήσεις όλων των Ελλήνων φιλάθλων εμείς κερδίσαμε και εμείς είμαστε πρωταθλητές. Αν είναι να επιλέξω ανάμεσα στην υγεία του πατέρα μου και σε ένα πρωτάθλημα που παίζεται παρασκηνιακά και σε αίθουσες δικαστηρίων να είστε σίγουροι θα επιλέξω το πρώτο. Ο ΠΑΟΚ είναι η ζωή μου αλλά ο πατέρας μου είναι ο Θεός μου». Η ανάρτηση του Γιώργου Σαββίδη έχει ως εξής: 
http://www.protothema.gr/sports/article/769061/giorgos-savvidis-os-edo-valte-to-ekei-pou-xerete-tetoio-tropaio/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου