Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε με επιβάτες
Το πρωτότυπο ιαπωνικού τρένου ηλεκτρομαγνητικής ανύψωσης έφθασε σήμερα την ταχύτητα ρεκόρ των 603 χιλιομέτρων/ ώρα, για πρώτη φορά στον κόσμο, ανακοίνωσε η εταιρεία Central Japan Railways...
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε με επιβάτες και το τρένο έφθασε στην ταχύτητα των 603 χλμ/ώρα για διάστημα 10,8 δευτερολέπτων στο εσωτερικό ενός τούνελ, ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας κάνοντας λόγο για παγκόσμια πρώτη.
Το πείραμα πραγματοποιήθηκε σε ειδική σιδηροδρομική γραμμή στο Γιαμανάσι της κεντρικής Ιαπωνίας, όπου αναπτύσσεται εδώ και χρόνια η τεχνολογία maglev και στόχος του ήταν η δοκιμή της σταθερότητας του τρένου ακόμη και σε μία ταχύτητα που υπερβαίνει κατά πολύ την ταχύτητά που θα χρησιμοποιείται στα κανονικά δρομολόγια.
Η δοκιμή συνέτριψε το προηγούμενο ρεκόρ των 590 χλμ./ώρα, αναπτύσσοντας ταχύτητα περισσότερων των 10χλμ./λεπτό, 170 μέτρων/δευτερόλεπτο.
Η Central Japan Railways κατασκευάζει νέα σιδηροδρομική γραμμή στη διαδρομή Τόκιο-Ναγκόγια, η οποία θα δοθεί στην κυκλοφορία το 2027. Τα τρένα θα κινούνται στη διαδρομή με ταχύτητα 500 χλμ/ώρα διανύοντας σε 40 λεπτά μία απόσταση 286 χιλιομέτρων για να συνδέσουν το Τόκιο με την βιομηχανική πόλη Ναγκόγια, έδρα της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota. Το κόστος του έργου θα ανέλθει στα 5.523,6 δισεκατομμύρια γεν (42,5 δισεκατομμύρια ευρώ). Στη συνέχεια, η γραμμή που ονομάζεται Linear chuo Shinkasen θα επεκταθεί κατά 153 χιλιόμετρα μέχρι την Οζάκα.
techit.gr
Το πρωτότυπο ιαπωνικού τρένου ηλεκτρομαγνητικής ανύψωσης έφθασε σήμερα την ταχύτητα ρεκόρ των 603 χιλιομέτρων/ ώρα, για πρώτη φορά στον κόσμο, ανακοίνωσε η εταιρεία Central Japan Railways...
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε με επιβάτες και το τρένο έφθασε στην ταχύτητα των 603 χλμ/ώρα για διάστημα 10,8 δευτερολέπτων στο εσωτερικό ενός τούνελ, ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας κάνοντας λόγο για παγκόσμια πρώτη.
Το πείραμα πραγματοποιήθηκε σε ειδική σιδηροδρομική γραμμή στο Γιαμανάσι της κεντρικής Ιαπωνίας, όπου αναπτύσσεται εδώ και χρόνια η τεχνολογία maglev και στόχος του ήταν η δοκιμή της σταθερότητας του τρένου ακόμη και σε μία ταχύτητα που υπερβαίνει κατά πολύ την ταχύτητά που θα χρησιμοποιείται στα κανονικά δρομολόγια.
Η δοκιμή συνέτριψε το προηγούμενο ρεκόρ των 590 χλμ./ώρα, αναπτύσσοντας ταχύτητα περισσότερων των 10χλμ./λεπτό, 170 μέτρων/δευτερόλεπτο.
Η Central Japan Railways κατασκευάζει νέα σιδηροδρομική γραμμή στη διαδρομή Τόκιο-Ναγκόγια, η οποία θα δοθεί στην κυκλοφορία το 2027. Τα τρένα θα κινούνται στη διαδρομή με ταχύτητα 500 χλμ/ώρα διανύοντας σε 40 λεπτά μία απόσταση 286 χιλιομέτρων για να συνδέσουν το Τόκιο με την βιομηχανική πόλη Ναγκόγια, έδρα της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota. Το κόστος του έργου θα ανέλθει στα 5.523,6 δισεκατομμύρια γεν (42,5 δισεκατομμύρια ευρώ). Στη συνέχεια, η γραμμή που ονομάζεται Linear chuo Shinkasen θα επεκταθεί κατά 153 χιλιόμετρα μέχρι την Οζάκα.
techit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου