Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

TA XΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ



Για την ξαφνική διακοπή της περσινής του συνεργασίας με την Δέσποινα Βανδή μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Νότης Σφακιανάκης ο οποίος τότε είχε κάνει δηλώσεις υπέρ της ΧΑ.

«Την πίεσαν τη Βανδή... Ήξερε ποιοι είμαστε όταν δέχθηκε να συνεργαστεί μαζί μας. Μετά της επέβαλαν να μην είναι στο σχήμα και αναγκάστηκε να αθετήσει τον λόγο της», εξήγησε αρχικά ο τραγουδιστής.

Στη συνέχεια σχολίασε και το μήνυμα της τραγουδίστριας στο facebook όπου μεταξύ άλλων είχε τονίσει πως οι γονείς της ήταν μετανάστες.

«Δεν ξέρω γιατί θίχτηκε η Δέσποινα ... Κι εγώ ήμουν μετανάστης και εργαζόμουν στη Γερμανία και καθάριζα μαζί με τη μητέρα μου ένα κέντρο ανιάτων. Τι να πει η Δέσποινα για τους μετανάστες... Στην Ελλάδα είναι παράνομοι, αυτό δεν μας αφορά; Και ιδιαίτερα το ποσοστό των ανθρώπων που έχουν χάσει την εργασία τους; Είναι ρατσιστικό αυτό; Είναι ρατσιστικό να πεις "δεν θέλω να μπεις στο σπίτι μου, αν δεν χτυπήσεις το κουδούνι"; Πάρε την άδειά μου για να μπεις». protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου