Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

TI ΔΗΛΩΣΕ Ο 22 ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΑ 9 ΕΚ ΣΤΟ ΤΖΟΚΕΡ!





-”Δεν μου αρεσει η Ελλάδα, εδώ τρώνε χοιρινό και οι γυναίκες κυκλοφορούν πολύ γδυμένες. Χαίρομαι όμως που κέρδισα τόσα λεφτά και τωρα δεν θα έχω ανάγκη να ξαναδουλέψω στα φανάρια”


22χρονος πακιστανός που βρίσκεται παράνομα στην χώρα ,βρισκόταν υπό μεγάλη πίεση λόγω των οικονομικών προβλημάτων τα οποία τον είχαν λυγίσει. Είχε πλέον αποφασίσει ότι δεν άντεχε άλλο και θα έβαζε τέλος στη ζώη του.ελλάδα

Όμως η ζωή είχε άλλα σχέδια γι’ αυτόν… Ένα δελτίο του Τζόκερ ήταν αυτό που του άλλαξε γνώμη και τον… έσωσε.

Ένα τυχερό δελτίο που που χάρισε 9 εκατομμύρια ευρώ, ποσό πολύ μεγάλο και πολύτιμο για εκείνον, τη συγκεκριμένη στιγμή της ζωής του.

Οπως δήλωσε ο ίδιος στις εφημερίδες , “Με αυτά τα λεφτά θα μπορέσω να φέρω την οικογένεια μου στην Ελλάδα και να ζήσουμε πλουσιοπάροχα. Ο Αλλάχ μου έστειλε αυτό το δώρο!’
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Αλ Ζαουάχρι δήλωσε:

-”Δεν μου αρεσει η Ελλάδα, εδώ τρώνε χοιρινό και οι γυναίκες κυκλοφορούν πολύ γδυμένες. Χαίρομαι όμως που κέρδισα τόσα λεφτά και τωρα δεν θα έχω ανάγκη να ξαναδουλέψω στα φανάρια”

http://www.press-news.gr/sok-me-tis-proklitikes-dilosis-tou-pakistanou-iperticherou-pou-kerdise-9ek-evro-sto-tzoker/#_

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου