Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

ΣΑΛΟΣ από τις ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ και ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΕΣ δηλώσεις ΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΜΠΑΛΑ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗ ΑΤΑΛΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΥΡΙΖΑΙΟΥ Κραουνάκη: “Στην Βόρεια Ελλάδα μιλάνε Βουλγάρικα”

 
Σάλος από τις δηλώσεις Κραουνάκη, που ούτε λίγο ούτε πολύ θέλει να μας πείσει
ότι “Ελλάδα είναι μέχρι τη Λαμία”….Ο Σταμάτης Κραουνάκης βρέθηκε στην εκπομπή «Στα καλά καθούμενα» και ανάμεσα στα άλλα
μίλησε για τη σχέση πολιτικών με καλλιτέχνες και για τη Βόρεια Ελλάδα και την Ελληνική γλώσσα.

«Θεωρώ ότι ο καλλιτέχνης είναι πιο πάνω από οποιονδήποτε πολιτικό. Οι πολιτικοί μας έχουν ανάγκη, όχι εμείς τους πολιτικούς. Όταν οι καλλιτέχνες γίνονται ουραγοί οποιασδήποτε κομματικής διαδικασίας είναι πολύ για φτύσιμο. Πολλοί μου λένε ότι είμαι ΣΥΡΙΖΑ επειδή δουλεύω στο ραδιόφωνο του ΣΥΡΙΖΑ, Όχι, δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ, είμαι friendly και κρατάω για τον εαυτό μου το δικαίωμα να μην είμαι καθόλου friendly όταν δω να γίνεται ένα ξερατό και από εκεί», δήλωσε ο μουσικοσυνθέτης.

Όσον αφορά στη Βόρεια Ελλάδα και την Ελληνική γλώσσα, τόνισε: «Ήρθε φίλος από τη βόρεια Ελλάδα και μου έλεγε: “Πόσα χρόνια μιλάνε οι Βορειοελλαδίτες ελληνικά; Εκατό; Μιλάγανε βουλγάρικα πριν τις απελευθερώσεις. Σου λένε δεν καταλάβαιναν την Ελληνική πάνω από τη Λαμία».

Η Κατερίνα Καραβάτου δεν έκρυψε την αμηχανία της στα λεγόμενά του αυτά και του είπε αρχικά πως πρόκειται για διαλέκτους που υπήρχαν και υπάρχουν ακόμα, όπως στη Βόρεια Φλώρινα και κατόπιν τον ρώτησε αν έχει όλο αυτό να κάνει με την ψυχή των ανθρώπων και τι αισθάνεται ο καθένας.

Τότε εκείνος απάντησε: «Σαφέστατα αλλά κάθε λαός αυτή τη στιγμή σε αυτή τη δεινοπαθημένη Ευρώπη, η οποία είναι υπόδουλη στις τράπεζες με το δάχτυλο της Γερμανίας να κουνιέται σαν Δαμόκλειος σπάθη από τις τύχες σχεδόν όλων των λαών του νότου και όχι μόνο, να μην ξυπνήσει»;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου