Δευτέρα, 11 Μαΐου 2020

Αποσύρονται μετά το “κράξιμο” στο διαδίκτυο και τα social media τα σποτ για τις πλατείες της Πολιτικής Προστασίας του κ. Χαρδαλιά


Άλλη μια άτακτη υποχώρηση της κυβέρνησης μετά το άγριο “κράξιμο” για το σεξιστικό
τους περιέχομένο και το κακαίσθητο και στρεβλό πρότυπο στις σχέσεις των δύο φύλλων που προέβαλλαν, με την απόσυρση πριν καν ..

κλείσουν 24 ώρες προβολής, των σποτ για το συνωστισμό στις πλατείες, της Πολιτικής Προστασίας. Πιο συγκεκριμένα έπειτα από τις αντιδράσεις που προκάλεσε το σποτ με τον ηθοποιό Χρήστο Λούλη για τον συνωστισμό στις πλατείας, η Πολιτική Προστασία της οποίας πολιτικός προϊστάμενος είναι πλέον ο κ. Χαρδαλιάς αποφάσισε να το αποσύρει.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας: «Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορωαινοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε.
Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ.

Σφοδρή ήταν η αντίδραση της πρώην Γενικής Γραμματέως Ισότητας των Φύλων, Φ. Κούβελα, η οποία ζητούσε να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση (όπως τελικά έγινε):
“Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία.
Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας ’50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος».
Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση”.
Γ. Σακελλαρίδης: «Διασκευή του προπατορικού αμαρτήματος»
Καυστικό ήταν και το σχόλιο του Διευθυντή της Διεθνούς Αμνηστίας Ελλάδας, πριν να γίνει γνωστή η απόσυρση του σποτ:
«Η νέα διαφήμιση της Πολιτικής Προστασίας για τις πλατείες θυμίζει διασκευή του προπατορικού αμαρτήματος.
Η γυναίκα-γκόμενα (ωσάν άλλη Εύα), αφελής και ενδοτική στον όφι προσπαθεί να παρασύρει τον σταθερό και στοχοπροσηλωμένο άντρα (ο Αδάμ 2.0, σε πιο αποφασιστική version), προσφέροντας του το “μήλο” της εξόδου στην πλατεία.
Ο σύγχρονος Αδάμ όμως (έχοντας πάθει και έχοντας μάθει από τότε που έφαγε το μήλο) δεν την ξαναπατάει, κάνοντας plot twist στο διαφημιστικό, ξαποστέλνει τον όφι στο πυρ το εξότερον και συνετίζει την -ευάλωτη στον πειρασμό- γυνή.
Επειδή τό μέσο γίνεται το μήνυμα σε τέτοιες διαφημίσεις, καλό είναι να μην θεωρείται λεπτομέρεια η καλλιεργεια αυτής της κουλτούρας.
Ναι, να προσέχουμε αυτές τις μέρες σε όλα και παντού, αναμεσα στα οποία και στην αναπαραγωγή των στερεοτύπων».
https://thefaq.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου