Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

MA ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΡΕ;;;ΣΟΚ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ 85ΧΡΟΝΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ΣΠΕΙΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ... ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ -ΒΙΝΤΕΟ






Η σπείρα με το σίδερο επέστρεψε και προκαλεί αποτροπιασμό! - Νέο θύμα τους η 85χρονη Δέσποινα Σκούρτη - Μπήκαν στο σπίτι της στην Κυψέλη και κυριολεκτικά η άτυχη ηλικιωμένη μαρτύρησε στα χέρια τους - Σοκάρουν οι φωτογραφίες από τα τραύματά της! Δίχως καμιά ντροπή της έβαλαν το πυρακτωμένο σίδερο στο στήθος και τους ώμους - Συγκλονιστικά όσα λέει η ίδια στην κάμερα του newsit.gr - Περιγράφει λεπτό προς λεπτό τις δραματικές που πέρασε στα χέρια των θρασύδειλων ληστών -" Νόμιζα ότι θα πέθαινα! Μου πίεζαν το σαγόνι πάνω και τη μύτη εγώ σπαρτάραγα" - "Ήταν νεότατοι και ψηλοί. Όποιος τους πιάσει να τους κάνει αυτά που μου κάνανε!" λέει σοκαρισμένη - Διαβάστε όλο το χρονικό και δείτε βίντεο και φωτογραφίες - Προσοχή, οι εικόνες είναι εξαιρετικά σκληρές




Η σπείρα με το σίδερο βρίσκεται ξανά στις επάλξεις. Και σπέρνει τον τρόμο στο διάβα της. Μετά τις σοκαριστικές επιθέσεις που σημειώθηκαν το 2014 και το 2015, οι αδίστακτοι ληστές βασανίζουν ξανά. Μπουκάρουν σε σπίτια και απαιτούν να τους δώσουν χρήματα. Αν τα θύματά τους αρνηθούν, βάζουν το ηλεκτρικό σίδερο στην πρίζα…

Τελευταίο θύμα τους η Δέσποινα Σκούρτη. Μια γυναίκα 85 ετών, η οποία ζει στην Κυψέλη. Οι λέξεις δεν φτάνουν για να περιγράψουν την συγκεκριμένη ιστορία. Πόσο θράσος, πόση αλητεία μπορεί να κυριεύει την ψυχή κάποιων ανθρώπων που βασανίζουν μια γυναίκα που θα μπορούσε να είναι μάνα ή γιαγιά τους;

Τρεις εναντίον μιας ανήμπορης, ηλικιωμένης γυναίκας. Τρεις άνδρες που την έδειραν, την γρονθοκόπησαν στο πρόσωπο, την έδεσαν με γραβάτες. Τόσο τα χέρια, όσο και το στόμα της. Όλα αυτά πριν η γυναίκα επιμείνει για πολλοστή φορά πως δεν έχει χρήματα. Και τότε, οι σαδιστικές τους πρακτικές ξεπέρασαν κάθε νοσηρή φαντασία.
Εικόνες ντροπής!

Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές του αίσχους. Η ηλικιωμένη δεν διστάζει να δείξει τα τραύματά της που σοκάρουν.

Δείτε τις φωτογραφίες – Προσοχή, οι εικόνες είναι ιδιαίτερα σκληρές 




Σοκάρει η μαρτυρία της




Όσα λέει η ίδια είναι συγκλονιστικά. «Όποιος τους πιάσει θέλω να τους κάνει ό, τι έκαναν σε μένα. Να τους δέσουν μαζί και να τους σιδερώνουν» δηλώνει στο newsit.gr η Δέσποινα Σκούρτη.

«Κατά τις 4:30 άκουσα θόρυβο. Καθόμουν καθιστή στο κρεβάτι ρώτησα ποιος είναι και είδα έναν πανύψηλο χωρίς γάντια με κουκούλα και μαντήλι. Μόνο τα μάτια του έβλεπα μου λέει λεφτά του λέω δεν έχω. Όταν του είπα δεν έχεις γονείς μάνα παιδιά, μου έχωσε μια μπουνιά και μου έσπασε τη μύτη! Αυτός με έδερνε ο άλλος κατέβαζε πράγματα και ο τρίτος τα έψαχνε«, τονίζει ακόμη.

Και συνεχίζει περιγράφοντας το δράμα της: «Έβαλαν το σίδερο πάνω από τα ρούχα μου. Δεν θυμάμαι να με έγδυσαν. Μόλις ένιωσα ότι κάηκα έβαλα μια φωνή και εκεί το μου το πάτησε τόσο δυνατά που φυσικά εγώ σπαρτάραγα. Νόμιζα ότι θα πέθαινα! Μου πίεζαν το σαγόνι πάνω και τη μύτη εγώ σπαρτάραγα. Εκείνη τη στιγμή νόμιζα ότι θα πέθαινα».

Η άτυχη ηλικιωμένη περιγράφει ακόμη τις στιγμές που κατάφερε να ελευθερωθεί: «Δεν μπορώ να περιγράψω αυτό που έζησα. Είδα φόβο, είδα ότι δεν θα υπάρχω πια, είδα ότι χάθηκα. Όμως κάτι μέσα μου, μου λέγε ότι μπορεί να σωθώ. Σύρθηκα όλο το διάδρομο μέχρι την πόρτα φώναζα βοήθεια αλλά δεν άκουγε κανένας. Σύρθηκα μέχρι έξω.

Άνοιγε το μαγαζάκι της η κοπέλα απέναντι. Φώναξα μου βοήθεια. Με είδε και τράβαγε τα μαλλιά της. Δεν έχω ηρεμήσει ακόμα τους θυμάμαι παρά πολύ. Την πρώτη μέρα στο νοσοκομείο ημουν στο κρεβάτι και όταν έκλεινα τα μάτια μου φώναζα. Όποιον έβλεπα φώναζα. Ερχόντουσαν οι αστυνομικοί και τους έλεγα πηγαίνετε πιο πέρα να μην σας βλέπω«.



newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου