Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ: ΤΟΥΣ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ, ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ!!! ΑΥΤΑ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ!!!


Πυρά κατά της Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος εξαπέλυσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Καραγιαννίδης, με αφορμή μια επιστολή της με την οποία εκφράζει την αντίθεσή της με την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης.

"Τους έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια" είπε χαρακτηριστικά μιλώντας την Τρίτη στη συνεδρίαση της διαρκούς επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης.

Θα αναφερθώ σε ένα φορέα που δεν ήρθε για να παραστεί στη διαβούλευση, ανέφερε και διάβασε την επιστολή της ΑΣΠΕ: "Με το υπό ψήφιση νομοσχέδιο μεταβάλλεται το τιμιότατο ανθρώπινο πρόσωπο σε χρηστικό αντικείμενο και καθίσταται εμφανής η προσπάθειά του να υποκατασταθεί ο ιερός θεσμός του γάμου με νομικές προβλέψεις που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την κακοδαιμονία του ισχύοντος νομικού πλαισίου. Η ΑΣΠΕ δεν απορρίπτει από την κοινωνία τα άτομα εκείνα που η μη ομαλή φυσιολογία του σώματός τους και ενδεχομένως και διάφορες κοινωνικές συνθήκες τα οδήγησαν σε πορεία ζωής διαφορετική απ’ αυτή των φυσιολογικών ανθρώπων εξαιτίας της γενετήσιας διαστροφής τους".

"Αν οι παρόντες αποδέχονται από την ΑΣΠΕ αυτή την προσβολή και να πάρετε θέση όλα τα κόμματα. Και να την καταγγείλλετε αν διαφωνείτε με αυτή τη θέση γιατί οι κύριοι αυτοί μετά από μια εβδομάδα μας καλούν να κάνουμε το ρουσφετάκι τους για το επίδομα γάμου. Οι κύριοι αυτοί είναι φορέας με τον οποίο εμείς θα συνδιαλλαγούμε. Προσωπικά εγώ δηλώνω ότι τους απεχθάνομαι... Τους έχω γραμμένους στα παλιά μου τα παπούτσια" τόνισε ο κ. Καραγιαννίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου